Stress

Igår var jag hemma hos Bine och tittade på alla deras kort från Egypten. Det såg verkligen superhärligt ut! Jag fick en jättefin sjal! <3 Jag tycker nog aldrig att hon får åka iväg så länge igen...
Mia (idag på jobbet): Bodde du i det där Uruguay när du var i Egypten?
Jag och Bine: HAHAHA!

Idag efter jobbet var jag på Maxi och köpte mat till julafton. Det gjorde tydligen 80 % av Kalmars övriga befolkning också. Efter tio timmars arbete hade jag ett blodsocker som låg alldeles för lågt. Flera gånger fick jag bita mig i tungan för att inte skrika nåt olämpligt åt alla idioter som var ivägen. Imorgon ska jag handla alla julklappar. Jag känner på mig att det kommer att bli otrevligt åxå.

Nu har jag precis klätt granen. Sesam roar sig åt att äta upp glittret. Man får ta tag i ena änden och dra ut den biten han redan svalt. Han kommer att driva mig till vansinne innan julen är över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0