Snott test

ALLMÄNT...
Namn: Louise
Piercingar: En kvar.
Tatueringar: Två stycken.
Längd: 178 cm.
Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Fd blond. Numer råttfärg. 19/12 mörkare.
Är du kär i någon: Japp.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej.
Tänker du på självmord: Inte mer än att jag är rädd om andra människor ibland.
Tycker andra att du är attraktiv: Det kan jag knappast tänka mig!

Vilket shampoo använder du: Nåt olivaktigt.
Vilken parfym använder du: Minns inte namnet.
Vad är du rädd för: Spindlar och andra kryp.
Gillar du att tvätta: Stoppa in i maskinen är väl inte så farligt. Värre blir det efteråt.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Skräckblandad förtjusning.

SENASTE...
Film du hyrde: Så länge sen så jag minns inte...
Film du köpte: Den där med läkaren och hans fru i Kina.
Låten du lyssnade på: Försent för Edelweiss
Låten du hade på hjärnan: Handlake village.
Låten du laddade ner: Kan fortfarande inte ladda ner saker...
Personen du ringde: Magnus
TV program du tittade på: Dr House
Personen du tänkte på: Åsa eller Magnus.

FAVORIT...

Mat: Fisk av nåt slag
Låt: För svårt val
Sak att göra: Träffa folk.
Sport: Att utöva: pump!
Dryck: Cola Zero.
Kläder: Klänning, knästrumpor.
Film: This is England
Bil: Min snälla silverhjälte som alltid håller sig på vägen och knappt aldrig mår dåligt.

ANTAL...

Gånger du varit kär: Hm...
Gånger ditt hjärta brustit: Några stycken.
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning. Hur vet man sånt?
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Förmodligen bara när man var liten och fyllde år.
Ärr du har på kroppen: Några stycken. För många.

SENASTE...

Bok du läste: Möss och människor
Personen du fick mail av: Greenpeace
Personen du fick brev av: Agria Djurförsäkring...
Personen du fick sms av: Linda
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Förra julen, tror jag.

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Jobbat, tränat, ätit lussebullar hos mamma.
Var det kul: Hyfsat
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för sent. Klockan ringer vid 06. 06.54 går snoosen igång för sista gången...
Gillar du att slåss: Nej!
Vad ska du göra ikväll: Sova.
Är du seriös: Beror ju på vad det handlar om...
Vad är du allergisk mot: När jag var mindre; röda saker. Nu för tiden; inget.
Var har du ont: Axlar.
Använder du hårspray: Ja.
Kan du stå på händer: Kan jag inte tänka mig. Tänker inte prova heller. Gymnastik har aldrig varit min grej.
Favorit serie: Cityakuten, Greys anathomy, House.

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Socker! Och salt!
Gillar du ketchup: Sådär.. I rätt sammanhang!
Är du glad nu: Äsch.. Jag vet inte.
Var du glad igår: Sista veckan har varit jobbig. Annars brukar jag vara glad.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Japp.
Vad dansar du till: Nån skiva på högsta volym i vardagsrummet för mig själv!
Stockholm är: Ett ställe jag har fina minnen från.
Göteborg är: En stad jag inte besökt på lääänge, men där min far bodde i veckorna för lääänge sen.
Kan du sjunga: Absolut inte, men jag gör det ändå.
Mer värt än guld: Mycket. Alla jag älskar. Och dom flesta andra människor...
Spaghetti eller makaroner: Sak samma..
Ett land jag helst vill besöka: Vilket som helst som är varmt.
Ska bli skoj: Julledigheten.
Ska inte bli skoj: Stressen över att tiden inte räcker till fram till dess.
Sparar till: Att kunna färga håret och samtidigt kunna köpa julklappar.
Väntar på: Något större.
Pålägg som gäller: Ost. Det finns knappt nåt annat än ost.
Dagens dryck: Cola Zero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0