Sött och salt

Jag rör mig mellan sängen och soffan och jag varierar mina aktiviteter mellan tvn, datorn och böcker. Det är tillräckligt, precis vad jag behöver nu. Jag äter bara onyttigheter och har ingen större ångest. Imorgon öppnar träningen igen och jag ska dit. Om jag lyckas resa mig härifrån. Allt kommer att återgå till det normala, men just nu ska jag bara spendera varje sekund åt att göra ingenting. Både Karin och Magnus skattade åt mitt inköp på Konsum igår; ett sexpack folköl och en chipspåse. Jag tyckte jag behövde det. Som variation till godiset och läsken. Sött och salt.
På tv handlar det om paranormala fenomen och andra ockulta företeelser. Det är ganska roande. Jag tror ju på sånt. För det mesta. Tidigare var det ett program där de jagade en död kändis ande. Det tror jag inte lika mycket på.
Magnus är på utflykt med pojkarna. Det är rea i nån motorcykelaffär nånstans. Dom åkte tidigt imorse. Jag tror att han förväntar sig att jag köper mat. Min rofyllda dag i soffan kommer ev att brytas av ett besök på Stinsen. Tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0