Aj...

Jag har grym träningsvärk och helvetisk bakfylla. Båda sakerna är självförvållade, men trots det tycker jag lite synd om mig själv. Träning ska bygga upp och alkohol bryta ner, men dom gör fan lika ont båda två.

Igår efter jobbet och lite piff träffades vi på Pipes. Närvarande var jag, Sandra, Stella, Marie, Johathan och Daniel. Daniel har haft en vit månad och pratat om den här kvällen ungefär lika länge. Efter några timmar och en del öl senare gick vi vidare till Mollys och därefter till Harrys. Ganska mycket folk ute, men inga som jag kände. Eller var jag bara blind.
Hade lovat mamma att inte åka svarttaxi, så som en duktig och ansvarsfull dotter ringde jag efter en "riktig". Det var ingen höjdare det heller. Han hade aldrig hört talas om min mammas gata, så istället försökte han köra till det som lät mest likt och som han visst var det låg. Där bodde inte jag... Efter en alldeles för lång nattlig sightseing kom jag till slut hem och rasade i sängen.

Idag har jag sovit, ätit godis och tittat på tv. Om ett par timmar ska jag hem till Maria och äta mat tillsammans med Marie och Sandra. Dom pratade om en eventuell utgång efter det. För min del blir det en väldigt nykter eventuell utgång i så fall.

Imorgon blir det fika med Mathias och en tänkt telefonuppdatering på vad som har hänt i folks liv medan jag haft min grymt osociala månad.

Kommentarer
Postat av: Bine

Skulle ha följt ditt exempel på att va nykter igår. God damn..........

2008-02-03 @ 09:42:55
Postat av: Sländan

Oj då. Är det så illa idag?! Ja, ni hann få i er en del! :D

2008-02-03 @ 10:13:44
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0