Alla <3 Dag

Idag blev det en tur till Jönköping med finkostymen på. Förhandlingarna gick bra, tror jag. Nyttigt att sitta med nångång innan jag hamnar där själv. Jag och Jonathan käkade inne i stan innan vi tog en tur runt a6. Tyvärr jobbade Anders idag, så han fick jag inte träffa. Som tur är kommer dom till Kalmar nästa helg! *saknar* Jonathan körde upp till Jönköping + ut ur stan på vägen hem. Det spelar liksom ingen roll att Jönköping inte är en så stor stad, jag blir alldeles paniksnurrig ändå. När jag och Bine var på vår roadtrip i samband med vår uppsats när vi pluggade fick vi alltid byta av när vi närmade oss en stad. Jag vägrar helt enkelt att köra där.

Är grymt trött nu, trots att den mesta tiden bara gått åt till att sitta stilla i en bil. Imorgon har jag besök inbokade på morgonen, men sen är planen att jag ska kunna stämpla ut vid lunch och åka och få mat hemma hos Bine. Hon är ledig imorgon och agerar duktig hemmafru! <3

För övrigt är Alla hjärtans dag en kommersiell skitdag!

Kommentarer
Postat av: smultris

hittade du några snygga bovar då ;)

2008-02-14 @ 19:59:46
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Louise

Inte en enda snygging i sikte. Och knappt nån bov heller... Ingen vidare action..

2008-02-14 @ 21:53:55
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0