Helg

Så har en till helg gått. Det är lite läskit när man tänker på alla dagar som går och aldrig kommer tillbaka...
Igår var jag och Magnus inne i stan och Magnus shoppade jättefina kläder. Jag blev lite avis och var tvungen att impulsköpa en t-shirt bara för att. På kvällen skjutsade jag in Magnus + vänner till bowlinghallen och sen drog jag vidare ut till Bine och Martin. Fick massa god mat och godis etc medan vi låg i varsin ände av soffan och höll på att skämmas ihjäl till Melodifestivalen. Eller ja, vissa nummer i Melodifestivalen.

Idag har jag varit och firat Emils ettårsdag. Över en månad försent... Han fick en båt som man ska ha i badkaret och efter det var vi polare!! Det har tagit ett år, men äntligen är vi vänner! *ler stolt* Fikade på mumsig paj och skvallrade med Elwira några timmar. Mycket som hinner hända på några veckor!
Köpte lite nya växter till kontoret på vägen hem. Mitt mission att få det hemtrevligt där börjar nå sitt mål. Nu har vi både tavlor och växter!

Pratade precis med Anders. Han och Emma har köpte hus som dom flyttar in i första april. Det låter jättefint! Nybyggt på landet med stall och hagar. Hundarna får massa plats att springa omkring på och hästen kan flytta hem. Katten och ormen får följa med dom åxå, även att Anders inte är överförtjust i Lilla väs.
Anders: "Jag ringde hem till mamma och pappa och berättade att vi köpt hus och dom blev inte hysteriska. Vet du vad det är för fel på dom?" :D

Kommentarer
Postat av: Christer

I love Europe!

2008-02-10 @ 20:58:43
Postat av: Louise

Fy faan... :)

2008-02-10 @ 21:00:18
URL: http://slandan.blogg.se
Postat av: smultris

jag visste inte ens att melodifestivalen var igång igen ;)

2008-02-11 @ 19:31:22
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Du har inte missat nåt Smultronet, jag lovar! Fattar inte varför man utsätter sig för att se på skiten varje år...

2008-02-12 @ 12:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0