Johnny x 2

I förmiddags var jag inne i Kalmar och shoppade loss på Maxi. Brödbullar i alla dess former och tillhörande pålägg. Eftersom jag just nu är besatt av "Hurt" med Johnny Cash så spelades den på högsta volym både dit och hem. Du hade helt rätt Bine, det är grymt!
Var tvungen att sova en stund när jag kom hem. Jäkla förkylning. Mår som sagt inte dåligt, men är grymt trött. Precis som alltid annars alltså...

Nu har Gunilla, Therese, Rickard, Mathis och Rasmus varit här. Kul att träffa alla som vanligt! Pojkarna lekte med katterna. Eller ja... Mina katter fattar inte riktigt hur man gör när man leker, men dom gjorde ett gott försök.  Vi mer  vuxna fikade på massa mackor och kaffe.

Snart blir det ännu en trip in till stan för att gå på den nya Johnny Deppfilmen med Bine. Han är ju så bra (fin)! Hoppas jag kan undvika att snora, hosta och nysa alltför mycket...

Kommentarer
Postat av: smultris

ohhh jag är oxå alldeles galen i att shoppa på Maxi... helt sjukt egentligen :D

2008-02-18 @ 20:32:22
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Ja, det är verkligen en trevlig utflykt! Fan, vad patetisk man är...

2008-02-18 @ 22:09:58
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0