Om att börja skriva igen

Har helt enkelt inte haft lust att skriva nåt på några dagar. Inte för  att jag har haft nåt att skriva om heller. Har mest jobbat och sovit känns det som.
Var på fest med bup-gänget igår. Det var jättetrevligt, men det känns att man inte jobbar där längre. Som att man inte hör hemma på nåt sätt.  Dom jag vill träffa (Mimmi och Mathias) träffar jag ju ändå liksom. I alla fall var det lekar/tävlingar, pizza och alkohol. Fick en jättefin avskedsblomma och ett diplom för "social och galen". *stolt*
Peter hade nån alkoholiserad utläggning om att jag var som en lillasyster och att han skulle döda den som rörde mig. Efter ett tag kom han på att jag är 27 år, har sambo och att han är ute typ tio år för sent. Gulligt tänkt i alla fall!

Idag har mamma, Anders, Emma och hundarna varit här och hälsat på. Turbo har verkligen damp + att han måste vara nåt av det osmartaste som finns. Jag älskar honom för det! Han dundrar in i allt med sitt alldeles för stora huvud och ser så där charmigt oförstående ut. Diesel ligger mest i soffan och försöker se söt ut. Anders och Emma har köpt ett jättefint hus! Längtar till i början på april när dom har flyttat in så man kan åka och hälsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0