Om att må bra

Vilken härlig, ovanlig känsla att vakna upp och veta att man varit ute kvällen innan, men ändå må så attans bra! Vi träffades hemma hos Mia på kvällen, jag, Marie och Bine. Mia hade lagat underbart god fisk som vi fullkomligt proppade i oss för att därefter skölja ner det med massa godis. Brudarna drack vin i stora mängder och jag drack en eller annan liter cola. Jättemysigt med underbara människor!
Drog in till stan och möttes av hur mycket folk som helst. Till Harrys var det över en timmes kö, så det la vi ner ganska snart (efter att Marie och Mia gjort ett allvarligt försök med vakterna medan jag och Bine stod långt bort och skämdes). Det blev en runda till O´learys istället. Jag gillar inte det stället egentligen. Mycket smått och märkligt folk. Jag stannade bara en stund och sen körde jag hem.

Idag vaknade jag vid nio och var pigg som en lärka! Katterna har sovit hos mig i sängen hela natten eftersom det var måttligt iskallt i huset inatt. Jag hade inte hunnit elda nåt och temperaturen föll. Nu blir det en tripp in till stan och möjligtvis träning senare. Eller mys i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0