Om att nästan dö

Eftersom jag är förtidsdement så glömde jag att boka träningen igår och idag var det såklart redan fullt. Jag var verkligen sugen på att röra mig, så istället gick jag äntligen och köpte en pannlampa. Här på landet är det svart som i graven när jag kommer hem från jobbet, vilket gör det väldigt svårt att springa/gå utan att slå ihjäl sig. Lampan fungerade utmärkt, men nåt vidare kul är det ju verkligen inte att springa... Känner mig dock väldigt duktig efteråt! Var tvungen att köra samma runda med bilen för att se exakt hur duktig jag var. 4,6 duktig var jag. Inte så långt, men jag dog nästan i alla fall!

Jonathan har skrämt upp mig angående förhandlingarna vi ska på i Jönköping på torsdag, så idag efter jobbet var jag tvungen att gå och köpa en skjorta. Jag hatar att ha på mig skjortor! Känner mig instängd och alldeles för proper. Jag gillar att gå omkring i mina halvslafsiga kläder... Nu blir det i alla fall svarta byxor, skjorta och inga converse..

Bine-hjärtat ska börja jobba på förvaltningen, fast på barnsidan! Det kommer att innebära att det bara är två dörrar och lite korridor mellan oss! Blir jättekul! Eftersom vi inte redan ser varandra/pratar jämt... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0