Om att vara vilse

Idag gick jag upp, åt frukost, kollade en stund på tv, blev kanontrött och somnade några timmar igen. Den där tuppluren efter frukosten är verkligen hur skön som helst. Fast ärligt, hur stort behov kan man ha av den egenligen?

Åkte hem och hälsade på mamma, Anders och Emma en stund. Tubbe har nog alla np-diagnoser man kan komma på. Hyperaktiv, förvirrad och totalt oförstående inför sin egna storlek (särskilt på huvudet) och sin vikt. Samtidigt är han alltid så glad, så man kan inte bli arg på honom.

Skulle vara lite duktig och springa en runda innan det blev mörkt. Det gick åt he...e. Orkade verkligen inte lyfta på benen. så mer än halva rundan gick jag. På hemvägen skulle jag gena genom skogen. Problemet med min totala avsaknad av lokalsinne visade sig genast. Tidigare har jag bara gått den vägen från andra hållet, från huset. Nu hittade jag inte en enda stig, utan fick slå mig fram bland riset och alla vattenpölar. Jävla skog...

Imorgon är det måndag igen och jag har inte haft nån måndagsångest hittills på hela året!

Kommentarer
Postat av: Bine

Som liten skit trodde vi att Mini hade damp, adhd å att hon av lite utvecklingsstörd!!! men så härligt d blev till slut =)

Har inga pengar på mobilen å har därför inte kunnat svara! (ringde hem till dig men d dög visst inte)
Får se om jag svänger förbi imorgon, har bara tusen grejer att göra. Sen så vet man ju aldrig om några möten blir inställda!

Härlig helg du verkar ha haft =) Kram

2008-02-24 @ 21:15:31
Postat av: smultris

du måste ladda upp lite mer bilder raring...
;)

2008-02-25 @ 10:59:04
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Ja, jag vet... Jag är kass på det.. Glömmer alltid bort att ta kort åxå..

Jo, djurbarn har ju en förmåga att bete sig jävligt märkligt. Det kanske blir nåt bra med honom åxå!

2008-02-25 @ 11:52:59
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0