Om besvikelser

Igår gick verkligen allt åt helvete, inte ens ett blogginlägg kunde jag skriva utan att datorn ballade ur. Har sovit kasst nästan hela veckan. Massa mardrömmar, dyngsura täcken mm. Riktigt otrevligt.
Det är snart två veckor sen jag började minska nu. Det känns som att det kommer att gå åt helvete. Jag har bestämt mig för att ge det veckan ut, men blir det inte bättre än såhär så ger jag fan upp. Jag ville så gärna att det skulle funka den här gången...
Nu kom Magnus hem med gyrosrulle, så mer bloggande kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Elina

Det är skit när något inte funkar, man blir så besviken på sig själv då.

2008-02-08 @ 23:35:40
Postat av: Louise

Absolut.. :(

2008-02-09 @ 17:29:31
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0