Snart måndag!

Hade sett fram emot att träffa lilla Hilding idag, men Mathias dök upp till vår fika själv. Hilding hade levt rövare hela förmiddagen och däckat precis innan dom skulle gå. Trevligt att snacka skit med Mathias i alla fall!
Gick på stan och köpte ett par nya jeans sen. Mina svarta som jag älskat mer än allt annat råkade ju spricka nu nån dag. Hmm, undra vad det berodde på... Hittade ett par billiga som förhoppningsvis håller en liten stund. Shoppade en jätteblå kofta åxå. För en gångs skull nåt som inte är svart!

Försöker panikelda lite för att få upp värmen i huset. Det börjar nog gå ganska bra! Längtar tills imorgon när det är måndag igen. Man skulle väl kunna säga att man tycker rätt bra om sitt jobb då! Ska ta med lite tavlor som jag och Mia ska dekorera vårt kontor med. För tillfället kan det inte se så mycket tråkigare ut. Jag vill ha massa mer växter och ett fruktfat åxå. Och tulpaner! Undra hur allt ska få plats, vi är ganska trångbodda..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0