To the moon and back

Idag har jag suttit och skumpat minibuss till Linköping, suttit på jätteintressant möte och sen skumpat hem igen. Trots allt tycker jag att det var värt resan. Imorgon eftermiddag blir det åter en tur dit, men då blir det övernattning innan det bär av hem igen. Det är en hel del resande i det här jobbet, men eftersom jag tycker att det är ganska trevligt att åka bil och se nya saker så känns det helt ok!

Körde en snabbsolning innan jag åkte hem till Sandvik. Dels för att mjuka upp min onda nacke, men främst som ett led i min kamp mot finnarna. Dom jävlarna! Nån som har något bra mirakelråd?? Dom bor främst i nyllet, men även några på ryggen och det är verkligen grymt vidrigt! Jag har aldrig haft några speciella hudbekymmer tidigare, men senaste året har varit katastrof och det verkar bara bli värre...

Det var många tjejer som fortfarande var slitna efter helgens bravader idag! ;-) Det kändes skönt att kunna stoltsera med sitt otroligt vuxna beslut att hoppa alkoholen i lördags! Hihi Bine jag ler då och då när jag tänker på dig och din fallaffel!

Kommentarer
Postat av: smultris

skumpa är kul, iaf när man dricker det :)

2008-02-05 @ 01:36:48
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Bine

Fy helvete säger jag bara!!!! Nä nu måste jag nog skaffa mig lite mer vuxenpoäng och va lite ordningssam. Men lite kul e d att bussen stannade precis utanför huset, en snäll busschaufför =)

2008-02-05 @ 14:48:53
Postat av: Sländan

Hihi Binegumman! Jag tycker allt att du har dina vuxna perioder åxå!
Skumpa är det allra bästa Jenny! :D

2008-02-07 @ 10:58:25
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0