Vårkänslor

Igår sken solen och jag och Maria hade 27 grader på vårt kontor. Det är nåt allvarligt fel på vår luftkonditionering. Det positiva var att man fick massa vårkänslor. Dom försvann så fort man stack näsan utanför ytterdörren och insåg att det var en ny istid på väg...
Åkte från jobbet vid lunchtid och ut till Bine. Hon stod vid spisen som en duktig hemmafru och hade maten klar. Sötnos! Eftersom vi var inomhus så höll vårkänslorna i sig och vi bestämde att det nog var tvunget att firas. Kvällen bjöd sen på gin och tonic på färdigtorpet och goda drinkar inne i stan. Satt en stund på Mollys och en sen på Lilla puben. Fick som vanligt ha personlig guidning när taxichauffören skulle försöka hitta hem till mammas hus. Hur svårt kan det vara? Kalmar är faktiskt inte så stort!

Idag har jag fikat med Mathias och Hilding. Emma var hemma och hade egentid. Hildning är den perfekta fikabebisen. Han var glad precis hela tiden. I typ en halvtimme satt han och lekte med en sked och resten av tiden grejade han med sina leksaker, käkade och glodde på folk. Sötnos!
Blev upphämtad i stan av Magnus och eftermiddagen har mest gått åt till att sova, snora och käka middag. Har fått en grym förkylning. Mår toppen, men är snorig som tusan.
Imorgon kommer Gunilla, Therese och barnen hit. Ska bli kul att träffa dom!

Kommentarer
Postat av: smultris

kollade du på melodifestivalen???

Kebabpizza... shit och herregud.

2008-02-16 @ 21:08:41
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Ja, jag hatar den men ändå sitter jag där och glor. Typ legitimt att häckla folk utan att känna sig taskig.. Det måste vara nåt fel på folk; kebabpizza!!

2008-02-17 @ 10:00:48
URL: http://slandan.blogg.se
Postat av: smultris

fan nästa gång får vi ställa upp istället, jag kan svära på att vi klarar detta bättre än dom, vi är ju för fan poeter :D

2008-02-17 @ 11:24:03
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Absolut! Jag hoppas det uppväger den totala avsaknaden av sångröst!

2008-02-17 @ 12:36:22
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0