2008

Så var det ett nytt år. Inatt drömde jag som vanligt nu för tiden mardrömmar om nya jobbet. Jag fattade ingenting och alla var skittaskiga.. I jämförelse med mina drömmar så kan det fan bara bli bättre.

Trots att vi bor ute i obygden så fick vi se ganska mycket rakteter vid tolvslaget igår. Över åkrarna uppe i Hagby smällde det för fullt. Eftersom jag är lite smårädd för raketer så var det skönt att ha dom på avstånd. Tycker fortfarande att det är helt galet att man smäller upp så otroligt mycket pengar som skulle kunna användas till så mycket vettigare saker. Människor i världen svälter och vi smäller raketer... Det är nåt som är allvarligt fel.

Nu ska jag ta mig i kragen och åka in till stan och köpa en pärm (till alla papper jag kopierade från bup) och fågelmat (eftersom någon inte köpte det igår).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0