Ajaj...

Förutom att jag har sovit hysteriskt under hela helgen, så har jag även haft grymt ont i huvudet/ögonen. Teori: symtom på trötthet, kommande förkylning eller för mycket tid framför datorn under hela veckan (borde kanske ha glasögon på jobbet).

Idag sken solen för fullt när jag vaknade. Tvingade ut mig på en promenad och det var faktiskt ganska skönt. Nere i stugområdet hade folk åxå vaknat till liv, så det blev nästan lite vårstämning!
Körde in till IKEA och köpte servetter och en ram. Vidare till Maxi där jag pantade flaskor för 115 kronor, kände mig jätterik och shoppade loss på mat! På vägen hem var jag så trött så jag knappt höll mig vaken. Däckade i soffan och sov tills för en stund sen.
Nu väntar jag på maten i ungen, lax och rotfrukter. Kvällen tillbringas nog i soffan framför tvn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0