Apati

Jag har ingenting att skriva. Jag åker till jobbet, försöker fatta något, blir stressad över allt jag inte fattar, åker hem, äter lite och sover. Innan jag somnar brukar jag hinna kolla runt lite på datorn och tvn åxå. Jag har minskat mina sociala kontakter med ungefär 100%. Det är som att det inte finns någon ork kvar till nånting efter klockan fyra. Jag hoppas att apatitillståndet går över snart.
Idag kom Linda förbi jobbet en stund. Hennes nya jobb verkar super! Sen skadar det ju inte med alla lov, t ex sommarlovet! Vilken lyx! Mitt mål i livet är att någongång få ett fast jobb så jag åtminstone vet att jag har fyra veckors semester på sommaren..


Kommentarer
Postat av: Åsa

Fy, det låter inte som om du trivs helt och hållet. Jag hoppas att du kommer gilla ditt jobb när du fått lite mer koll!

2008-01-15 @ 19:55:23
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Sländan

Jo, jag trivs men jag är helt jävla förvirrad och stressad. Önskar att det hade gått ett tag så man hade mer koll.

2008-01-15 @ 20:08:58
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0