Att överleva

Jag överlevde dagen på nåt outgrundligt sätt. Jag kan egentligen inte skriva så mycket mer om den. Allt snurrar och jag vet inte riktigt vad som har hänt och vad jag har gjort. Jag kom dit, satt en stund med Sandra, gick till en assistent som visade saker på datorn som jag glömde bort så fort hon sagt det. Gick vidare till en annan datanisse som började visa dataprogrammet man gör utredningar i. Jag glömde allt hon sa. Åt lunch. Satt och bläddrade i alla papper som Linda lämnat över på eftermiddagen (fan, vilken stjärna hon är!). Försökte få nån struktur i livet. Allt är kaos! Har hälsat på en miljon människor som jag genast glömde bort namn och utseende på, vilket förmodligen resulterade i att jag hälsat massa gånger på samma människor. *le och se glad ut, le och se glad ut*

Bine kom förbi en runda och kollade så jag överlevde. Hon hade försökt ringa till min telefon. Som tur var var jag inte på rummet då. Jag är livrädd för när det ska ringa! Skräms inte!

Efter jobbet tog Bine och jag en fika på Skafferiet innan jag var tvungen att åka hem och göra mat till mina jävla matlådor. Fan, vad jag saknar BUP-maten!!

Nu är jag hur trött som helst.. Ska snart sussa och förhoppningsvis sova bättre än föregående natt.

To be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0