Behind blue eyes

En helg som har gått alldeles för fort och jag är tröttare nu än när de började. Igår var jag på Öland och hälsade på familjen Lavesson. Daniel, hans pappa och Lindas pappa byggde garage medan jag, Linda och Anton drack kaffe. Bra arbetsfördelning tycker jag! Jag och Linda gick igenom ärenden som jag har fått överta på jobbet. Det kändes som att vi har ungefär samma tankar om hur man ska gå vidare. Hela världen höll på att blåsa bort igår och över bron var det bara 60. Det mest faschinerande är dock att alla träd etc står kvar på sina platser här hemma, trots att Magnus är på sjön. Annars brukar ju missödena inträffa just då..
Försökte sola bort lite finnar på Meddo igår. Det gick väl sådär. Fast å andra sidan borde det ju vara bättre med röda finnar mot lite brun bakgrund än röda finnar mot likblek bakgrund...

Hämtade Bine efter jobbet igår. Vi åkte hem till mammas hus och tog några drinkar medan vi sminkade oss och åkte sen till Maria. Det var en jättemysig och kul förfest. Människorna är verkligen hur bra som helst! Förutom jag, Bine och Maria var även Marie, Sandra, Isabell och Jonathan där. Som alltid är det ju nästan förfesten som är det roliga. Åkte in till stan och gick på Harrys. Det var ok. Träffade lite folk som jag inte sett på länge.

Idag har varit en ganska otrevlig dag. Vaknade till vid halv åtta efter en mardröm och kände mig fortfarande full. Nästa gång jag vaknade var när mamma ringde vid halv tolv. Då var jag inte full, men desto tröttare. Låg i sängen och tittade på skidor till klockan var över ett, då tvingade jag upp mig och bakade scones tills mamma kom hem från jobbet. Mår allmänt illa och är seg. Har visst gått ner några kilo i vikt, så min kropp fick väl en chock..

Har ätit pizza och mitt dagliga godis nu. Ögonen går i kors, så det blir nog en liten kvällslur i soffan. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0