Ett litet steg

Idag har jag varit ungefär lika förvirrad som igår, men det har ändå känts lite bättre. Följde med Anna på några besök och kollade hur hon la upp dom, knapprade på datorn för att få nån slags koll mm.. Imorgon har jag två infomöten inbokade, bland annat på stället där Bine jobbar! Väntar mig en förstklassig presentation Binsan! ;-)
Måste fortfarande fråga folk om jag hälsat på dom eller inte. Dom allra flesta säger att jag har det... Jaja, jag hittar i alla fall till mitt rum, till toan och till kaffet, d v s det viktigaste!

Kommentarer
Postat av: Binsan

Hi,hi,hi! Vilket kul smeknamn, det har jag nog aldrig haft!

2008-01-09 @ 17:38:49
Postat av: Sländan

På tiden nu då!
Bra presentation by the way!

2008-01-09 @ 18:32:15
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0