frankly my dear, I don´t give a damn

Jag har blivit en sucker på gamla (och vissa nya) filmcitat. Tycker det är lite kul. Problemet är ju bara att jag nästan aldrig får se en hel film...

Kul dag på jobbet idag igen! Första dagen chefen var på plats, men jag tror att jag lyckades skärpa mig när hon såg på. Å andra sidan verkar hon rätt kul. Efter jobbet gick jag och Sandra och laddade upp förrådet inför morgondagen. Jag gick vidare en stund på stan och kollade byxor. Varför jag nu gjorde det, jag har ju inga pengar. Som alltid när man inte har några pengar så hittade jag såklart ett par jag gillade. Fan! Lite tighta över rumpan, med låga fickor och baggy över benen. Så fina. Dom var lite för dyra för att jag skulle smygköpa dom trots den skrala ekonomin...

Jag har drömt om barn som mår dåligt varenda natt sen jag började jobba. Det börjar bli ganska tjatig nu faktiskt. Inatt blandade jag ihop ett av mina ärenden med ett av Emils vilket gjorde att misären var extra påtaglig. Jag är annars ganska duktig på att lämna kvar jobbet på jobbet, men tydligen tycker min hjärna att det behöver bearbetas lite på nätterna i alla fall...

Nu ska jag läsa tidningen för igår (orkade inte hämta posten) och idag, äta godis, dricka en öl och slappa järnet framför tvn. Imorgon blir det en tripp till Öland och hälsa på Linda och sen utgång med nya jobbet. Note to self: bli inte för full första gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0