Inbillningsfrisk

Idag är jag inbillningsfrisk! Jacquline brukar tjata om det uttrycket och jag passade på att kolla om det funkade idag. Ställde klockan, gick upp, ignorerade illamående och yrsel och åkte iväg till jobbet. Förutom trötthet och illamående så har det gått hyfsat bra faktiskt! Jag skrev på utredningar idag och mitt enda möte blev inställt, så jag har inte överansträngt mig precis.
Gick och provåt lite med Bine efter jobbet. Baguette och cola på Kulzens. Gick rätt galant även det! Kollade på kläder, smycken och inredningsgrejer efteråt. Förutom ett budgethalsband så hittade jag såklart ingenting. Typiskt när man fått pengar och allt... Var hyfsat slut när jag åkte hem. Bine kommenterade att jag såg påtänd ut. Min värld är ju alltid ganska förvirrad, men idag har den nog varit mer dimmig än vanligt.

Bine är gräsänka i helgen, så vi tänkte leka lite. Lovade att vi skulle höra av oss till Marie om vi skulle göra nåt som innefattade alkoholhaltiga drycker. Hon är söt hon!

Kommentarer
Postat av: Binis

Du såg påtänd ut =)
Svårt att fästa blicken och allmänt svajjig!
Ha, ha, ha!!!

2008-01-26 @ 10:45:24
Postat av: Sländan

Det låter som mitt normaltillstånd! :D

2008-01-26 @ 11:23:49
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0