Life goes on

Idag är en bra dag. Igår var jag så sjukt trött på kvällen så jag fick en släng av depp. Att gå och lägga sig vid tio rådde bot mot den! Idag hjälpte Sandra mig att skriva min första utredning angående ett beslut. Det kan vara så att jag kommer ihåg delar av hur man gjorde... Kanske. Har haft fullt upp på jobbet med besök, telefonsamtal och dokumentation. Kul som fan när det inte blir nån dötid. Plus att tiden går så himla fort då.

Jag har fortfarande inte träffat några människor mer än Bine utanför jobbet. Jag funderar allvarligt på att göra nåt åt det snart. Ikväll tror jag att jag ska ta första steget och ringa till Mimmi. Ska kanske träffa Mathias och Emil för fika i veckan också. Nu när jag inte är helt död efter klockan fyra så får jag nog ta tag i mitt sociala liv igen. Sen måste jag ju uppdatera mig på allt bup-skvaller!

Vaknade inatt av att sesam försökte trycka in sin nos i min näsa. Det var obehagligt. Han fick antagligen en släng av hysteriskt kelbehov..

Kommentarer
Postat av: smultris

haha, det lät ju sött och obehagligt på en gång... men mest sött... fan vad jag älskar djur :D

2008-01-17 @ 07:40:54
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Jo, det var helt klart ett udda sätt att bli väckt på. Men rätt kul på nåt sätt!

2008-01-17 @ 18:24:45
URL: http://slandan.blogg.se
Postat av: Elina

Tack för kommentaren i min blogg. Har du någon mailadress man kan nå dig på i ett ärende? (Om du inte vill skriva ut den här kan du ju klicka iväg ett mail till [email protected]).

2008-01-17 @ 19:01:51
Postat av: Sländan

Elina; [email protected]

2008-01-17 @ 19:05:11
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0