Möss

Det var ingen som hade märkt att jag var lite väl onykter i lördags, det var nämligen alla andra åxå! Idag såg alla ut som trötta zombis. Vi kände oss oehört seriösa... Fast kul var det ju! I övrigt känns det inte som att jag har haft riktig koll på mina ärenden idag. Som tur är har vi möte imorgon där man kan diskutera sånt man inte fattar, för min del ganska mycket..

Ja Magnus, spisen fungerar fortfarande trots den omilda behandlingen. Jag har testkört den och den blev röd och varm. Sen stängde jag av!

Idag efter jobbet gick jag och köpte byxorna som jag blev kär i förra veckan. Jag hade en allvarlig diskussion med mig själv angående min ekonomi först, men kom fram till att jag nog var värd dom i alla fall. Fattig men med snygga brallor liksom!

Idag när jag körde till jobbet råkade jag köra över en mus igen. Jag befarar att den inte klarade sig. Det här är nog tredje gången det händer och jag får lika dåligt samvete varje gång. Hur fan tänker dom förresten? Mitt i mörkret kommer en bil ioch då av alla gånger ska dom kuta över vägen. Självmordsbenägna kanske. Musdepression. Haha! Stackarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0