Nya rutiner

Det är många nya rutiner nu. Nytt jobb, börja laga matlåda etc. Så var det det där med frukosten åxå. Nu får jag tvätta håret på kvällen innan för att hinna äta frukost innan jag åker hemifrån på morgonen. Tidigare åt jag ju alltid med ungdomarna på bup. Det är ganska besvärligt faktiskt! Måste tvätta håret i tid för att det ska hinna torka innan sänggående och äta frukost precis innan jag åker iväg på morgonen (får inte i mig nåt tidigare).. Är det så här ni har det alla människor med normala jobb?? Det verkar inte klokt!

Kommentarer
Postat av: Binte

Ha, ha, ha! Love ya!

2008-01-09 @ 21:23:02
Postat av: Sländan

Love ya too, men det är fan ett besvärligt liv!

2008-01-09 @ 22:09:55
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0