Sweet misery

Måndag... Jag vet inte om det finns nåt bra att säga om måndagar. Jobbet är ju kul, men alltså måndag... Nä. För att kunna gå hem tidigare på fredagar så jobbar vi 7.30-18.00 på måndagar. Det är en lååång dag. Hade två bra möten med ungdomar, det var min ljusglimt.

Jag måste börja träna! Jag förfaller fan. På torsdag ska jag ta mig i kragen (för vilken vecka i ordningen vet jag inte) och masa mig iväg till skivstångspasset. Beach -08 närmar sig ju med stormsteg! ;-) Imorse när jag tog på mig dom nytvättade jeanse knakade dom oroväckande. Jag tror inte att jeans ska knaka om det inte är så att den som försöker ta på sig dom kanske borde se sig om efter ett par större...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0