Trött och ont

Idag har det varit fullt upp precis hela dagen. Jag och Jonathan var på äventyr på förmiddagen och sen var hela eftermiddagen fylld med besök. Kul som bara den! Nu är jag dock trött, så trött... Jag går och lägger mig redan vid 22 nu om kvällarna, men ikväll blir det nog tidigare än så. Ställer klockan på sex på morgonen, snoosar tre gånger till halv sju, blir inte det minsta piggare men får stressa som fan. Trots det gör jag om samma ritual varje dag.. Smart har jag aldrig hävdat att jag är...

Idag tog jag äntligen tag i mitt liv! Bokade in mig på ett träningspass och åkte till och med dit efter jobbet! Nu har jag köpt ett nytt terminskort, så jag måste tvinga mig att fortsätta. När jag väl är där så är det ju trots allt ganska kul.. Jag känner redan att det börjar bli stelt och göra ont överallt, så imorgon kommer jag förmodligen inte att kunna röra mig.

Imorgon blir det after work med partyprissarna på jobbet och på lördag förmiddag en fika med Mathias på Dream (note to self: glöm inte bort). Ska bli kul att höra om dom fått ordning på den nya organisationen. Just nu är jag superglad att jag bytt jobb. Det är grymt kul att lära sig nya saker varje dag!

Kommentarer
Postat av: smultris

jag är avis på er som kan sova :(

Puss

2008-02-02 @ 05:13:25
Postat av: Sländan

Det kommer och går! Fast skönt är det!

2008-02-02 @ 16:20:19
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0