Vishet

Ytterligar ett argument för att börja tänka på vad man stoppar i sig och masa sig iväg till träningen; ryggfettet! Det är faktiskt inte alls så fint när ryggen hänger över byxorna. Mycket märkligt fenomen...

Gick på stan med Bine efter jobbet idag. Shoppade en sjal på Indiska och en tröja på H&M. Skulle ha köpt ett par jeans åxå, men tog fel på priset. I min värld stod det 198 :-. Billigt och bra tänkte jag och lyckades pressa ner mig i ett par och ryggfettet hängde över och dinglade så fint. När jag kom till kassan och skulle betala så kostade dom ju inte alls 198 utan 398. Min snålhet satte genast in och jag var tvungen att förklara att jag inte alls ville ha byxorna. Precis som om 398 skulle vara dyrt för ett par jeans...
Vi fikade på varsin Cola light på Skafferiet innan vi åkte hem. Som en början på våra smala lyckliga liv liksom! ;-)

Imorgon har jag lyckats boka in möten på väldigt dumma tider. Det första är vid åtta och det sista hembesöket vid fem. Det kommer att bli en lååång dag... Nästa vecka blir det eventuellt en trip till Linköping. Enda gången jag varit i Linköping var för ett par år sen. Jag och Bine var på ett köpcentrum utanför stan och käkade McDonalds. Efter det satt jag i en bil på en parkering i ett bostadskvarter och väntade medan Bine intervjuade en kvinna. Än så länge så suger Linköping...

Vissa människor är otroligt kloka. Ibland är det en fördel att lyssna på dem!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Linköping är en otroligt mysig stad, så jag hoppas att du ändrar uppfattning efter den kommande trippen! Tipsar om en bokhandel i en galleria vid stora torget som har världens billigaste böcker typ!

2008-01-30 @ 09:01:23
URL: http://seeegt.blogg.se
Postat av: Sländan

Jag hoppas att jag hinner se nåt om det blir så att jag åker. Förmodligen en hel del möten...

2008-01-30 @ 13:08:45
URL: http://slandan.blogg.se
Postat av: smultris

hoho, ryggfett är sexigt, jag har massa... sen så är det praktiskt för om det är halt ute så kan sambon hålla i ens midjevalkar så han inte halkar och hamnar på backen :)

PUSS

2008-01-31 @ 19:47:20
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

Haha, ja dom kan vara bra att ha!
Pussar

2008-01-31 @ 20:48:06
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0