We´ll always have Paris

Det blev Casablanca. Jag såg säkert halva filmen, snuttvis mellan sömnattackerna. "We´ll always have Paris" missade jag i alla fall inte!
Bimbo tog fram sitt allra vassaste humör och drämde till Blomma med en gång. Efter det kunde hon ligga på sin stol ovanför trappan och ha kontroll över läget som den lilla maffiaprinsessa hon är. Sesam gömde sig bakom databordet och har fortfarande inte kommit fram. Ibland hör jag när han byter ställning och piper lite ynkligt.

Är snortrött, men nu är det ju i alla fall kväll och man får snart sova igen!

Kommentarer
Postat av: Bine

Efter att vi har betat av Fanny och Alexander MÅSTE vi titta på Mods trilogin!!!!!!

2008-01-12 @ 20:05:27
Postat av: Sländan

Ja, men det vill jag ju jättegärna ju! Om vi börjar kolla typ kl åtta på morgonen så somnar jag kanske inte! Annars får du väl helt enkelt slå mig!

2008-01-12 @ 20:38:54
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0