Jag hatar rubriker!

Det regnar och det är kallt och så där grått som det egentligen bara är på hösten. Så där så man helst av allt bara vill dra en filt över sig i soffan och aldrig mer gå upp. Det får nog bli kvällens plan.

Tidigare i helgen har det däremot varit soligt och varmt och ett litet hopp om att det faktiskt kommer att bli sommar hann födas. Anders och Tubbe kom hit i fredags kväll. Vi käkade, drack och kollade på film. Tubbe skötte sig så exemplariskt man bara kan om man är en väldigt envis och trög hund. Sesam försvann när han såg bilen och visade sig inte mer.. Följde med grabbarna in till stan igår, där vi bosatte oss i mammas hus.
Utgång med tjejerna på kvällen, denna gången Anna och Mia. Största delen av kvällen tillbringades på Byttan tillsammans med alldeles för mycket vin och skumpa. Så trevligt och så gott, men så dyrt och yrt det blev efter ett tag! Åkte förbi verandan och sa hej till Sandra och Marie innan jag tog mitt förnuft till fånga och letade upp en taxi.
Idag har jag mått prima (konstigt nog). Varit på promenix och lekt med Tubbe (tills vi blev ovänner om vem som skulle vila i sängen). Allt som allt en bra helg!

Grattis Magnus till nya jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0