Jobbkalas

Igår var det jobbkalas hos Bine. Jag åkte ut till henne mitt på dagen och hjälpte till med förberedelserna (d v s vi var två som irrade omkring istället för en). Mitt i allt kom Niklas förbi och lagade paj i ugnen eftersom han inte har installerat sin egen och skulle få gäster. Framåt kvällen dök Marie, Sandra och Annika upp. Vi grillade och käkade massa annan god mat + vin. Åkte in till stan och eftersom Marie fick välja ställe så blev det såklart Byttan där vi även mötte upp Jacqueline. Maries snälla pojkvän och hans chef bjöd på massa god champange och rosé! Vissa blev så glada i hatten att de fick gå hem tidigare (dock inte jag och Bine som började fundera på om det överhuvudtaget var någon alkohol i drickat). Åkte hem och panikåt godis och popcorn innan vi kröp ner i sängen med hundarna.

Förmiddagen idag har vi legat mer eller mindre utslagna i varsin soffa, fortsatt äta godis och popcorn, kollat på Shakespeare in love och konstaterat att det nog var alkohol i drickat trots allt. Kul som alltid att träffa tjejerna! <3

Kommentarer
Postat av: Josse

Kul att ni hade kul! Är det nice på byttan? Har tänkt kika men aldrig kommit så långt haha.

2008-07-20 @ 15:35:36
URL: http://juiiice.blogg.se/
Postat av: Slända

Byttan är fint och ok om man vill sitta och sippa skumpa. Det är dock inte alltid det jag har lust med... Men absolut ett bra ställe att utgå ifrån!

2008-07-20 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0