Olloll

Hälsade på Linda och Anton på Öland idag. Enligt Anton heter jag Olloll. Det är ok. Jag blir lika glad varje gång han kommer ihåg vad jag heter, även att det inte är riktigt rätt. Jag kan vara Olloll. Linda är fin, så fin i sin mage. Det är en pojke. En lillebror. Vi pratade om namn. Namn är svårt. Det finns många fina, men inte lika många som är rätt. Ute föll regnet. Det är en sån dag, en blöt och grå. Ändå inte så dålig.

Åkte hem och fortsatte fila ner tapeter. Funderar på om män föds med nån slags gen som gör att dom är mer tekniska. Riva ner tapeter och måla klarar jag åxå, men allt annat.. Det är nog så.

Bine kom hit och käkade middag och snackade skit. Nån sprit blev det inte. ;-) Min mage uppskattade inte min diet idag bestående av kaffe och bönsallad så nu ser jag jättegravid ut. Jag går runt och klappar lite på min låtsasmage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0