Om att slå tillbaka

Det är när man minst anar det som det kommer. Det där slaget, eller gropen eller vad det nu är som gör det så mycket mörkare. Det värsta är när det handlar om något som är bortom ens egen kontroll, när man bara kan titta på. Det kom. Det gör det med jämna mellanrum. Skillnaden idag var att jag blev förbannad. Riktigt jävla arg. Det var ganska skönt och nu känns det faktiskt bättre.

Jag skulle åka in till stan och handla mat förut. Förutom mat kom jag hem med fem trosor, en bh, en tröja och ett par skor. Jag vet inte riktigt hur det blev så...

Kommentarer
Postat av: smultris

förbannad e bra ibland... men vad blidde du förbannad på... eller vem...

2008-07-09 @ 20:21:37
URL: http://www.smultris.se
Postat av: Sländan

jag blev nog mest trött på att det kommer tillbaka, det där mörka, till och från. att det inte bara försvinner för gott, låter mig vara ifred. flum...

2008-07-09 @ 21:04:32
Postat av: Åsa

Mörker är skit och borde förbjudas! Hoppas att det blir ljusare för dig snart! Kramar

2008-07-10 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0