Bakdag

Idag har jag spenderat hela dagen på färdigtorpet med Bine, Martin och hundar. Vi (läs Bine) har bakat kaka och bröd. Det var gott! Vi tog allt i lite omvänd ordning. Först bakades det kaka, sen skogspromedad med hundar, kakfika, brödbak och brödfika. Jag åkte därifrån direkt hem och lagade kyckling och ris. Nu mår jag illa...

Imorgon är det jobb igen och sen fikadate med Kattis. Det underbaraste med högtider är alla fantastiska människor som kommer hem till Kalmar! Den här veckan har jag en hel massa besök, men det ska bli kul! Måste få iväg lite yttranden och annat skumt åxå, men det löser sig nog!

Martins föräldrar kom och hälsade på när jag var där idag
Martins mamma: men vi ska inte komma och störa om du har gäster (menar mig)
Bine: men hon är ingen gäst
Martins mamma: men ni kanske sitter och pratar om nåt
Jag: nä, vi pratar inte

- det är skönt att känna sig som hemma! <3

Kommentarer
Postat av: Bine

HA,HA,HA,HA!!!!!!!!!!!!!

2008-03-25 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0