Festivalfinal

Var och tittade på träningar i Maries stall igår. Det var jättelänge sen jag luktade på hästarna nu, så det var mysigt! Tittade på fina pållar medan vi bäljade i oss kaffe och åt bullar. Har saknat Marie och vårt ständiga fikande. Vi ska träffas snart igen så jag kan rida lite på Tamir. Har inte suttit på en häst sen jag red kontaktungens hemska travare i höstas och det lär nog märkas.

Igår kväll var det schlagerkväll hemma hos Mia tillsammans med Bine, Marie, Sandra, Hanna och Fia. Hur mysigt som helst, även att vi mest var upprörda över spektaklet på tvn. Det slutade till slut med att ingen blev nöjd. Hur ska vi nu fördriva våra lördagkvällar när vi inte kan sitta och häckla folk i tv-soffan!? ;-)
Åkte in en sväng till Harrys och bowlade med ägaren till en av ica-affärena och hans polare. Många rosa gratisdrinkar till hela tjejligan! Jag och Bine tröttnade på att vara ute när vi bowlat klart och blev hämtade av Martin. Jätteskönt att komma hem i tid.
VId halv fem i morse vaknade jag av att jag glömt stänga av tvn. I samma sekund slet mamma upp dörren till sovrummet och var lycklig över att någon annan än hon var vaken. Vad hon inte tycktes förstå var att jag inte alls var pigg och pratglad...

I eftermiddags satt jag och Bine och pluggade på socialtjänstlagen och blev lite rädda för oss själva när vi kom på att det var massa saker vi inte hade riktigt koll på. Tur att det finns lagar att slå i och kloka människor att fråga!

Imorgon är det sektionsträff hela förmiddagen och alla i mitt team är på äventyr, vilket förmodligen kommer att leda till att jag spenderar hela förmiddagen med att irra omkring och undra var träffen är nånstans... Vi får alltid en lokalanvgivelse på mailen, men den säger mig aldrig någonting mer än att det finns många lokaler runt om i stan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0