Mars

Det blev en trevlig melodifestivalafton hos Marie. God mat, mycket vin och kassa låtar. Fy fan, vilket skit det är! Gick runt Harrys en sväng och slapp som tur var den megalånga kön och duggregnet (ibland är det bra med bra sällskap). Det var verkligen packat med folk och efter nån timme eller två gav jag och Marie upp. Åt hamburgare på Olgas medan jag inväntade taxirörelsen (alias Magnus) som skulle ta mig hem.


Söndagen förflöt på precis samma sätt som lördagen; d v s sovandes i soffan med inslag av visst tv-tittande. Nu känner jag mig relativt utvilad.


Idag har jag ringt otrevliga samtal som ledde till en sån där känsla av total kapitulation. Det känns dock lite bättre nu. Förhoppningsvis leder det till något bra i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0