Om att sova bort en lördag

Idag har jag sovit, kollat på tv och sovit ännu mer. Den största ansträngningen hittills har varit att byta kanal. Har varit sjukt trött hela veckan, så förhoppningsvis kan jag bli lite pigg nu igen. Planen var att jag skulle ha sprungit en runda idag, men bara tanken på det fick mig att somna om igen.

Ikväll blir det middag, melodifestival och utgång med Marie och c:o. Ska bli trevligt. Det är nån underlig sjuka som går på jobbet, så vi får se hur många som lyckas dyka upp.

Veckans grattis till Emma som klarade sin uppskrivning!

Kommentarer
Postat av: smultris

jag har gjort ungef'r detsamma... allt suger känns det som, men du verkar ha en bättre kväll än mig iaf... hoppas ni har det skitaskoj ;)

KRAM

2008-03-01 @ 23:25:17
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0