Om underbara människor

Söndag och jag är redan lite småstressad av allt jag måste hinna med i veckan. Massa att göra på jobbet. Jag gillar ju som sagt när det är mycket att göra. Något som är stressande dock är när ungdomar eller familjer inte kommer när dom borde, vilket gör att man måste boka om och pussla runt och planeringen man hade från början spricker.

Träffade Mimmi igår. Vi satt som vanligt på Dream hur länge som helst och snackade skit och åt alldeles för mycket. Gick en runda på stan åxå, men eftersom min ekonomi inte är vad den borde denna månaden fick jag snällt bara titta... :(

Igår kväll var Sara och hennes underbara tioveckors valp Alice här. Det var evigheter sen jag träffade Sara, så det var hur kul som helst! Alice var en riktig goding och jag blev jättekär! Vi käkade mat, kollade på tv och snackade. Mysigt som tusan. Ante och vänner var på fest inne i stan, så Sara var och hämtade dom framåt natten och sen åkte dom tillbaka till Myresjö. Måste verkligen åka och hälsa på dom snart. Jättenyfiken på huset ju!

Idag blir det en tripp till Elwira + familj och förhoppningsvis lite träning ikväll. Om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0