Problem...

Konversation mellan mig och Uffe-vaktmästare en fredagseftermiddag på jobbet:

Jag: Uffe, det är nåt fel på min mus. Kan du fixa den?
(Sandra och Marie bryter ihop i fredagströtthetsskratt)
Uffe: Eehh, va..?
Jag: Ja, alltså när jag sätter på datorn så funkar aldrig musen så jag måste starta om. Det är jätteirriterande.
Uffe: (rosa i hela nyllet) Jag ska titta på den. (piper iväg fort som tusan)
Uffe: (en stund senare) Mottagaren hade ramlat ner, så den fick ingen kontakt. Sen kan du testa att trycka på knappen under och se om den fungerar bättre då.
Jag: Haha, min mus mår bättre om man trycker på en knapp!
Uffe går...


Ja, annars går det ganska bra på jobbet tror jag. Fortfarande hur kul som helst, även om man har lust att dunka huvudet i väggen/alternativt strypa vissa ungar ibland. Trots allt är dom ju dom allra bästa att jobba med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0