Saker man gör när man bor i hus på landet:

* Spelar jättehög musik och dansar runt som en galning utan att vara rädd för att någon tar illa upp.
* Friserar sina fruktträd iklädd pyjamasbyxor och Magnus jympadojjor i stl 45.
* Klättrar i träd med en seckatör och känner sig som en mindre smidig Tarzan.
* Funderar på varför man inte tog med sig mobilen ut eftersom man förmodligen kommer att ramla ner från trädet och bryta de flesta av kroppens ben.
* Får panik över allt som måste göras, blir sittande i soffan funderandes på vad man borde ta tag i först.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej!
Skulle svara på ditt sms, men gissa vad...mina pengar var slut! Men det var jääättelänge sedan det hände, jag lovar. Typiskt bara att det skulle hända just när det var du!
Sedan försökte jag ringa dig på jobbet, men du var inte där. Om man söker dig på Kalmar kommuns webbplats så får man upp sökresultatet "Louise vaktar"
Jo i alla fall, det jag försöker komma fram till är: JAA, jag vill jättegärna träffas! Har saknat dig en hel del, men tänkt att du varit upptagen.
Nettan ringde mig igår (!) och vi bestämde att hon + barn (eller, egentligen sade vi ingenting om barnen, men det tar jag för givet) skulle komma och hälsa på någon gång under påskhelgdagarna. Kan vi inte träffas alla tre? Det var ju superlänge sedan! Hon har ju inte sett ditt hus heller så om du vill kan vi komma till dig istället.
Kram

2008-03-12 @ 14:03:25
Postat av: Liv

Jag blir genast sugen på att flytta ut på landet! Allt för att få gå omkring i någon annans för stora skor (för de går ju fortast å ta på) och pyjamasbrallor, låter topp!

2008-03-14 @ 22:09:13
URL: http://livetsvatten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0