C - om saknad

Inatt vaknade jag flera gånger och låg och funderade på hur jag ska gå vidare i vissa ärenden. Helt värdelöst... Jag skulle förmodligen hjälpa dom bättre om jag kom utvilad och pigg till jobbet..

Igår kväll kom mamma och pappa tillbaka till Sverige. Pappa ska stanna här ett par veckor nu. Efter jobbet idag bjöd jag hem mig själv dit. Käkade fisk, fikade och kollade flyg till i sommar. Pappa ska boka biljett till mig imorgon. Jag åker förmodligen i slutet av juni till i början av juli. Ska bli hur skönt som helst. Tänker bara ligga på playan och inte röra mig ur fläcken. Det skulle möjligtvis vara för att gå och köpa en glass då..

I helgen ska jag förmodligen åka och hälsa på Crazy. Det kommer att bli konstigt... Det var ett år sen olyckan nu och i sommar ett år sen han såldes. Sen dess har jag bara träffat honom en gång och det var i slutet av förra sommaren. Det man inte ser finns ju inte och det som inte finns kan man ju inte sakna.. Det går sakta, sakta men någon dag kanske jag faktiskt når fram.. Undra hur det känns?

Kämpar på med min detoxkur. Magen känns faktiskt lite bättre! I övrigt märker jag ingen större skillnad. Hyn är fortfarande hemsk och trött är jag ju jämt. Vem vet, det kanske händer ett under nu den sista veckan så det är lika bra att hänga i!

Kommentarer
Postat av: smultris

är det han han han... du vet???

2008-05-10 @ 23:17:17
URL: http://www.smultris.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0