Crazy

Igår träffade jag Crazy för första gången på jättelänge. Han har blivit så fin, så fin! Fick äran att rycka manen på honom eftersom Cilla påstår att hon inte kan. Med tanke på att han har blivit klippt senaste året så var det mycket man. Efter två timmar såg han äntligen normal ut.
Idag följde jag med Cilla och Crazy till Karlskrona när dom skulle träna. Crazy har verkligen utvecklats det här året och det gick jättebra för dom! Så kul att se! Bilder kommer snart! Fantastiska älskade häst...

Igår blev det grillning och intag av alkoholhaltiga drycker med Bine och Jessica. Så himla mysigt att kunna sitta ute på kvällen utan att frysa ihjäl. Dessvärre blev vi halvt ihjälbitna av mygg, så vi fick fly in ändå... Dom fattade tydligen inte att vi hade myggmedel på oss.. Vi åkte förbi Jessica en stund och begav oss därefter till Byttan. Jättefint har det blivit och det kommer nog att bli ett välbesökt ställe i sommar. Som vanligt fick jag guida taxichauffören hem till mammas hus. Man borde faktiskt få rabatt om man måste göra halva jobbet själv...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad kul med lite bilder på Crazy - jag tyckte det var en jättefin häst! Känner du hans nya ägare?

2008-05-11 @ 21:42:55
Postat av: Sländan

Känner vet jag inte... Jag har ju hälsat på honom precis när han flyttade. Hon är en lätt människa som pratar hela tiden och det är ju alltid skönt!

2008-05-12 @ 21:09:10
URL: http://slandan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0