Kristianopel

Idag åkte jag och Magnus till Kristianopel och fikade. Kristianopel är en liten pärla, hur mysigt som helst. Fiket ligger precis i den lilla hamnen och är alldeles underbart! Jag satt och bläddrade i en inredningstidning medan jag satte i mig paj och kaffe. Fick ännu mer lust att få klar renoveringen. Nu  har jag tvingat Magnus att ägna helgen åt övervåningen. Vi får väl se hur bra det går...

I helgen åker mamma till Kroatien på dop. Min uppgift innan alla resor är att fixa hennes ögonbryn. Idag kom vi på den briljanta idén att det bästa ljuset fanns i bilen. Det slutade med att vi satt i bilen på grusgången i varsitt säte, lyssnade på Thåström och plockade ögonbryn. Fullkomligt normalt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0