Måndag

Idag var en ganska bra dag. I alla fall för att vara måndag. Kändes som att jag skulle falla igenom en stund på eftermiddagen, men det rätade till sig igen. Ibland blir man bara upplyft av dom man träffar!

Pytteliten kille i alldeles för stor keps: Förlåt att jag är sen, men jag missade bussen så jag fick springa hem efter cyklen och cykla hela vägen hit jättefort. Jag höll nästan på att dö några gånger!
Jag: Men vad bra att du kom!
Pytteliten kille i alldeles för stor keps: Jag gjorde några olagliga saker... Du vet röd gubbe och sånt...
Jag: (lycklig över att han dök upp) Men det gör väl inget! Det var ju bra att du överlevde!

Ibland känns det som att man har låga krav för att bli lycklig, det räcker med att någon för en gång skull dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0