Mors dag

Trevlig fredagskväll med tjejerna! Jag, Sandra och Anna satt hemma hos Sanda och drack vin och snackade skit innan vi gick ner till Byttan och mötte upp Annika, Jessica och Ann. Det blev en ganska tidig kväll. Framåt kvällen får man gärna en känsla av att frysa ihjäl när man sitter ute. Blev hemkörd av en taxichaffis som såg ut som jultomten.

Igår sov jag i stort sett hela dagen. Blev väckt av mamma, åkte hem, somnade på altanen, åt och låg sen i soffan hela kvällen. Tvingade mig själv att titta på hela Melodifestivalen och skrattade gott när vi knappt fick en enda poäng.

Idag är det Mors dag och min mamma har redan skrivit en önskelista och sitter förmodligen bara och väntar på att jag ska dyka upp nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0