Om att andas

Ibland tar luften bara slut. Som att man får anstränga sig för varje andetag. Att inte glömma bort, att överleva. Idag är en dålig dag i en dålig vecka i en dålig månad. Jag hoppas att det blir lättare snart. Med allt. Lättare att andas.

Jag försökte mig på poweryoga-dvd som jag fick av Annika förut. Sjukt svårt och jobbigt det var! Vissa övningar satt jag bara och glodde med stora ögon på hur dom lyckades böja till sina kroppar. Det kan aldrig vara normalt...

Var hos Anders och Emma i söndags. Dom fick en gräsklippare av mamma och pappa. Anders är söt. Han panikklippte gräset i regnet och såg lycklig ut. Särskilt söt var han när han klippt hundra gånger på samma ställe och fortfarande såg lika glad ut!

Crazy startade i sin livs första tävling i söndags. Jag fick återkommande rapporter av Cilla. I 70 fick han ett nedslag och ett stopp, men i 80 blev han felfri!! Fattar ni vilken duktig häst! Nästa gång får jag inte missa det! Det verkar som att Cilla och den andra tjejen ska iväg på en del framöver. Kul!

Kommentarer
Postat av: Åsa

"Bättre att vara i mörkret och se ljuset, än att vara i ljuset och se mörkret". Det BLIR bättre! Puss!

2008-05-20 @ 22:43:32
Postat av: jånna

du får ta min luft. jag är inte i så stort behov av den.

puss påre!!!!!!!!

2008-05-21 @ 15:26:35
URL: http://madinsane.wordpress.com/
Postat av: Sländan

LÖÖV YA!

2008-05-22 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0