Om att hoppa över molnen

Dagarna går och det blir grönare, ljusare. Som att det finns ett hopp i alla fall. Att det bli bra den här gången också.

Var i Påryd och tittade på hopptävling ikväll. Crazy och Malin var hur duktiga som helst! Felfri i 80 och ett nedslag i 90 (vilket han aldrig hoppat en hel bana i tidigare)!! Jag höll på att dö av nervositet. Bilder kommer så fort jag har hittat sladden som ska vara mellan mobilen och datorn. Fick en vägbeskrivning av Cilla tidigare i veckan. Hon avslutade smset med att förklara att det inte går att köra vilse, inte ens jag borde klara det. Jag körde vilse...

Träffade Mimmi igår. Ibland är jag extra glad att jag bytte jobb. Igår var en sån dag. Jag håller tummarna för att Mimmi hittar nåt nytt snart!

Imorgon blir det party med soc.tjejerna! Ska bli kul, tror jag! Skitsnack och alkoholintag hos Sandra och sen Byttan är planen. Hörde för övrigt ett uttalande på radion idag om att socialsekreterare aldrig gör nåt bra. Jävla idiot! Vissa skulle veta hur man försöker slå knut på sig själv ibland för att hitta den allra bästa lösningen. Försök med det istället för att göra nåt så jävla iq-befriat som att sitta och snacka skit i kommersiell radio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0