Om att vara ensam

Idag åkte jag hem direkt efter jobbet (vilket ändå inte blev i tid..). Jag brukar ju ofta inte komma hem förrän rätt sent och vet inte riktigt hur man beter sig när man är hemma. Någon vis människa sa att jag borde öva på att vara hemma själv. Det verkar läskit... Planen var i alla fall: städa, tvätta, träna yoga, slipa väggar och ev greja i trädgården. Nu har jag panikstädat, klockan är halv åtta och  jag orkar inte göra en grej till.

Har fått en poweryoga-cd och lånat en matta av Annika. Hon påstår att det ska vara kul och bra. Eftersom jag aldrig lyckas ta mig till träningen och utomhusaktiviteter för tillfället är för ansträngande för andningen, så får jag väl ge det en chans. Annika varnade för att man bara sitter och garvar åt vissa övningar och undrar hur fan man kan böja kroppen så. Kanske tester imorgon!

Hämtade en slipmaskin hemma hos pappa. Nu jävlar ska här slipas väggar. Nån gång måste det ju bara bli klart! Diskuterade mina väggproblem med Anna och Stefan igår och dom hade upplevt samma sak. Rekomendationen blev att slipa.

Jag är hungrig hela tiden... Det verkar inte lovande inför badsäsongen. Varför börjar man alltid träna på hösten med målet att se normal ut till nästa sommar, för att sedan sluta efter jul nångång då man verkligen borde fortsätta? Mycket mystiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0