Om hemhjälp

Idag hade jag bara två besök. Resterande tiden skulle ägnas åt att skriva på utredningar, ringa och boka nya tider till folk som inte dyker upp, boka tider till folk jag glömt bort samt försöka få tag i psykpersonal etc. Allt gick väl lite sådär halvbra. Jag var inte alls på skrivhumör, folk var mest sura i telefon eller omöjliga att få tag i och jag kom ändå inte därifrån förrän sent.. Crazys medryttare skulle hoppträna idag, men det missade jag såklart...

Följde med Anna hem efter jobbet. Hennes snälla man Stefan hade lagat mat. Man fick välja på potatis, köttbullar och brunsås eller sill och potatis. Jag åt allt! Dom är jätteduktiga med sin renovering så jag försökte bli lite inspirerad.

Mamma och pappa kom förbi ikväll när jag höll på att klippa gräset. Det slutade med att mamma klippte gräset, pappa var ute och gick med ena katten i koppel och jag stod bredvid och tittade på. Vet inte riktigt hur det blev så...

Lyssnar för tillfället ihjäl mig på Lykke Lis Tonight. Fantastisk underbar låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0